Promování zboží u maloobchodních odběratelů

Promování zboží u maloobchodních odběratelů

Propagujte své zboží cíleně a tam, kde maloobchodní zákazníci pravidelně a rádi objednávají.

Chcete dostat do povědomí váš produkt u nových zákazníků?

Nakupte si startovací balíček nabitý online i tištěnou formou propagace vašeho zboží. Případně využijte pravidelnou měsíční propagaci zboží a buďte vašim stávajícím i potenciálním zákazníkům stále na očích.

Chystáte se novým produktem oslovit maloobchodní odběratele?

Máme bohaté zkušenosti a víme, jak funguje maloobchodní trh, a co váš produkt potřebuje, aby jej odběratelé rádi prodávali. O tyto zkušenosti se s vámi rádi podělíme.

Chcete ušetřit váš čas nebo čas vašemu obchodníkovi při oslovování nových zákazníků?

Spojte se s námi a my pro vás připravíme plán, jak efektivně oslovit potenciální odběratele, a u těch stávajících zvýšit obrat. A to jak online cestou, tak v našem tištěném časopisu Listy prodejce.

Klíčové výhody plynoucí z promování zboží přes iBi STORE

Nejrychlejší cesta k získání povědomí

Připravíme vám scénář jak se dostanete do povědomí u odběratelů. Od rad jak má váš produkt vypadat, přes zaslání newsletteru cílové skupině, kterou chcete oslovit, až po propagaci v tištěném magazínu Listy prodejce.

Inzerce online, v katalogu iBi STORE

Buďte vidět a prodávejte své zboží na místě, kde vaši stávající, ale i potenciální zákazníci pravidelně nakupují. Za první polovinu roku 2020 jsme zprostředkovali více jak 4 000 objednávek za více jak 15 milionů korun od necelých 100 odběratelů.

Inzerce, v tištěném magazínu Listy prodejce

Efektivní cesta jak propagovat svůj sortiment a značku, je v tištěném magazínu Listy prodejce, který je distribuován více jak 300 maloobchodním prodejnám. Zkuste pravidelnou propagaci, nebo jednorázově, součástí startovacího balíčku.

Marketingové tarify

Otázky a odpovědi

Ano. Rádi vám pomůžeme připravit marketingovou strategii.

Poradenství jak produkt připravit, aby o něj měli prodejny zájem a dobře se jim prodával.

Hodiny lze využít na pravidelné konzultace s vašim obchodníkem o správném zacílení na nové zákazníky a podpora prodeje u stávajících zákazníků.

Ano, ale je to na domluvě. Podle volby marketingového balíčku nebo vybraného tarifu je počet produktových omezený na 500 ks. Ale lze se pak individuálně domluvit

Slávek Picmaus "Starám se o dodavatele"
Potřebujete poradit s výběrem? Nechte nám na sebe kontakt, spojíme s vámi a se vším poradíme. Kontaktní formulář