Velkoobchodní prodejní kanál pro dodavatele

Řešení pro zkušené dodavatele

Šetřete čas a prostředky díky automatizaci procesů.
Nechte agendu kolem objednávek na nás.

Máte velkoobchodní e-shop, ale nedaří se vám prodejny přesvědčit, aby jej používali?

Objednávky od drtivé většiny prodejen vám předáme elektronicky.

Máte finanční a časové náklady spojené s přepisováním objednávek?

Rapidně vám snížíme náklady týkající se agendy kolem zpracování objednávek.

Často řešíte technické záležitosti místo toho, abyste se soustředili na obchod a své produkty?

Proces zpracování objednávek plně automatizujeme a přizpůsobíme se vašim interním procesům.

Jak bude vypadat naše cesta?

Váš první krok

Najděte odvahu a ozvěte se nám.

Kontaktní formulář

nebo volejte

Naše společné kroky

Propojíme váš ekonomický systém s naším, aby zákazníci v iBi STORE vždy našli váš sortiment aktuální.

Nastavíme, aby se vám objednávky automaticky zobrazovaly přímo ve vašem systému.

Faktura nebo daňový doklad z objednávky se zákazníkovi zobrazí v iBi STORE.

Váš poslední krok

Budete mít radost z ušetřeného času i nových zákazníků .

Kolik vás to bude stát?

Objednávkový systém

Mám zájem, aby bylo moje zboží dohledatelné a viditelné pro zákazníky a šlo jednoduše objednat.

  • Produktový katalog s neomezeným počtem zboží
  • Přehled objednávek s možností napojení do ekonomického systému
  • Platba pouze za realizované objednávky
  • Zdarma přístup do Katalogu prodejen

Automatizace

Když se nechcete zabývat ručním přepisem objednávek, ani se starat o aktuálnost zboží.

  • Pravidelná aktualizace zboží z vašeho ekonomického systémem do iBi STORE
  • Automatický import objednávek do vašeho ekonomického systému nebo e-shopu

Objednávkový systém

Platíte pouze provizi, z celkového obratu od vašich zákazníků.
Čím více máte zákazníků, tím je provize nižší

1 - 15 zákazníků

4%

16 - 30 zákazníků

3%

31 - 60 zákazníků

2%

61 a více zákazníků

1%

Správa produktového katalogu je zdarma a pouze přes XML feed

Automatizace

Zaplatíte pouze jednorázově

Délka trvání závazku Bez závazku 12 měsíců
Import vašeho sortimentu do iBi STORE od 3 000 Kč 50% sleva
Integrace objednávek z iBi STORE do vašeho IS od 6 000 Kč 50% sleva
Import vašeho sortimentu + Integrace objednávek od 8 000 Kč 50% sleva

Všechny uvedené ceny jsou bez za měsíc, bez DPH

Postup při automatizaci

  1. Prvotní seznámení

    Na osobní schůzce se seznámíme s vaším sortimentem a probereme aktuální procesy při zpracování objednávek. Připravíme plán pro integraci, jeho rozsah a časový harmonogram.
  2. Příprava katalogu zboží a nastavení podmínek závozu objednávek

    V případě, že se váš sortiment mění více jak jednou za měsíc a máte více jak 5 produktů, doporučujeme využít automatické aktualizace (přes XML feed). Případně lze celý sortiment nahrát i ručně. Jakmile je sortiment nahraný, určíte si podmínky pro minimální odběr, cenu dopravy a další detaily.
  3. Nastavení procesu pro zpracování objednávek

    Po nahrání sortimentu se spojíme s vaším IT zástupcem a definujeme si integrační scénáře pro napojení na váš ekonomický systém nebo e-shop. Máme zkušenosti s napojením na systémy Pohoda, MoneyS, Abra a další .